بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 181)؛

از دانلود نرم‌افزار مدیریت دانلود تا نرم‌افزار کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 1.0.141 Photo & Picture Resizer؛ کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی ها و دوربین های حرفه ای گرفته می شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

Photo Picture Resizer
 
دانلود 3.7.5 Glitch Pro؛ ایجاد تصاویر مبهم و ناقص

نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.

 
Glitch Pro 
 

 دانلود Advanced Download Manager Pro 6.3.1 ؛ مدیریت دانلود پیشرفته

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت  یکی از طاقت فرساترین کارها است ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع میگردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا میبرند و برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده میکنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

دانلود
 

 دانلود 10.6.1 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios 

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

 
دانلود  WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios
 

دانلود Hypocam 1.26؛ بهترین برنامه گرفتن عکس‌های سیاه و سفید

نرم افزار Hypocam یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ثبت عکس های سیاه و سفید است. با استفاده از فیلتر ها و افکت های متنوع این نرم افزار می تونید عکس های زیبا همراه با مفاهیم عمیق ثبت کنید. نرم افزار Hypocam در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.3 از 5.0 را کسب کند.

Hypocam
 

 دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 7.45.04895 ؛ برنامه یادآوری زمان مصرف دارو 

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.


نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود
 

دانلود PicsArt Photo Studio & Collage 9.21.1 برای اندروید و ios؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید.

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Power Clean 2.9.7.4؛ بهینه ساز سریع، قدرتمند و کم حجم برای افزایش سرعت گوشی

احتمالا تجربه کرده باشید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا  تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند.

با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.

دانلود Everywhere Launcher Pro 1.17؛ لانچر همه کاره اندروید

نرم افزار Everywhere Launcher Pro یکی از محبوب ترین برنامه های لانچر برای دستگاه های اندرویدی است. شاید پس از مدتی کار با گوشی های اندرویدی، از محیط تکراری آن خسته شوید. با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر دهید و یک محیط بسیار زیبا و جدید برای خود ایجاد و علاوه بر آن امکانات جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. نرم افزار Everywhere Launcher Pro در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کند.

 
 Everywhere Launcher
 
 

 دانلود 6.8.0 Musixmatch؛ نمایش متن موزیک در حال پخش 

بسیاری از کابران گوشی های هوشمند عادت به شنیدن موسیقی دارند یا به عبارت دیگر موسیقی همراه هرلحظه آنهاست. اگر از این دسته افراد هستید یا علاقه مندید با شعر موسیقی همنوایی کنید این نرم افزار بهترین انتخاب شماست. یکی از محبوب ترین قابلیت های این اپلیکیشن، امکان نمایش متن ترانه ای است که شما در حال گوش دادن به آن هستید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان جستجو و دانلود موزیک با معیارهای مختلف می باشد.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات متادیتای هر موسیقی را برای خود تغییر دهید. متن بسیاری از ترانه های فارسی نیز در بانک اطلاعاتی این نرم افزار موجود می باشد.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sadeghghiyasvand
۱۲:۳۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
باسلام وعرض خسته نباشید. ازشما درخواستی داشتم‌.تمام اطلاعات گوشیم به یکباره بخاطر اشتباه کوچک پاک (فرمت)شد نرم افزارهای زیادی معرفی ونصب کردم برای ریکاوری حافظه گوشی اما هیچ کدام انها کارنکرد حالا از شما خواهشمندم اگر نرم افزار داریدکه بتواند اطلاعات گوشی را بازگرداندرادارید به ایمیلم ارسال یامعرفی مکنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۱:۵۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
برادر عزیزی که اینو گذاشتین musixmatch تو ایران فیلتره. آقا رعایت کن :D
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۱۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
ممنون
United States of America
Agahi90.ir
۰۹:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
سپاس
آخرین اخبار