سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

گسترش اخلاق و سواد محیط زیستی نسخه علاج بخش حفاظت از محیط زیست است

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: نسخه علاج بخش حفاظت محیط زیست گسترش اخلاق و سواد محیط زیستی است و با عنایت به سبقه آموزه‌های دینی درباب حفظ محیط زیست باید به جد دراین راه متولیان حفاظت محیط زیست را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تورج همتی با حضور در نشستی با فرماندار فیروزه افزود: انقلاب اسلامی به حفاظت محیط زیست هویت داده است و جایگاه امروز حفاظت محیط زیست مرهون عنایت ویژه مقام معظم رهبری به موضوع حفاظت از محیط زیست و اهتمام دولتمردانی است که اولویت نخست اجرایی خود را حفظ محیط زیست گذاشته اند.

وی گفت: لایحه حمایت از محیط بانان و قوانینی که در راستای سیاست‌های سازمان حفاظت محیط زیست و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب به مرحله اجرا در می‌آید.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: مبنای تمام اقدامات حفاظت محیط زیست استان جهت دهی به مباحث توسعه با ارائه و توصیه راهکار‌هایی موثر درچارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های محیط زیستی است.

فرماندار شهرستان فیروزه نیز درادامه ضمن تجلیل از تلاش بی وقفه محیط بانان در عرصه‌های طبیعی گفت: توجه به حوزه محیط زیست امروز به جبر مبدل شده و بحران‌های حاضر و معضلات ناشی از آن همچون انقراض گونه‌ها، تخریب زیستگاه‌ها و هجوم وحوش به محدوده‌های انسانی و برهم خوردن تعادل زنجیره حیات، باعث شده محیط زیست به کانون توجه عمومی کشانده شود.

محمدحسین صالحی همچینن از وقایع زیست محیطی حوزه شهرستان فیروزه سخن گفت و افزود: برای تأثیر گذاری در باب محیط زیست، حفاظت از آن باید اجتماع محور باشد و برای توسعه سرمایه گذاری‌های اقتصادی، همه مردم خود را مکلف به رعایت اصول حفاظت محیط زیست بدانند.

انتهای پیام//م. ن
 

حفاظت محیط زیست از طریق گسترش اخلاق زیستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.