سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار صمیمانه مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با کتابداران خرمشهر

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفتگو کرد.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در دیدار با کتابداران کتابخانه‌های عمومی خرمشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛  گفت: کتابداران خرمشهر خاطرات سال های جنگ و دفاع مقدس در شهرستان خرمشهر را بیاد دارند و با وجود تمام مشکلات در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و این مقاومت در سوم خرداد تجلی یافت.

وی افزود: امروز با همت شما کتابداران با اجرای فعالیت های غنی در مقابل دشمن فرهنگ مقاومت و ایستادگی می شود و قطعا این این ایستادگی در حوزه فرهنگ کتاب به همه حوزه ها کمک خواهد کرد.

کوهی رستمی گفت: نام خرمشهر متعلق به خوزستان نیست و ملت ایران نسبت به خرمشهرتعصب عمیق دارند به همین دلیل باید با نگاه ملی در این سرزمین مقدس که جایگاه لاله های خون و شهدای مطهر ایران اسلامی است خدمت کرد.

وی گفت: تلاش و همت کتابداران در جهت رشد شاخص های توسعه کتابخوانی در خرمشهر منجر به عضویت در کتابخانه شود و جشنواره رضوی و اجرای برنامه های متنوع در بخش کودک این فرصت را فراهم می کند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در خصوص ارایه پیشنهادات و انتقادات در بررسی مشکلات و پاسخ سریع به آن افزود: به منظور رفع مشکلات کتابداران و تاسیسات کتابخانه و موارد فنی می توانید با راه های ارتباط اداره کل ارتباط گیری کنید.

در این جلسه کتابداران مشکلات کتابخانه های عمومی خود را بصورت اختصاصی بیان و پیشنهادات خود را نیز در این خصوص بیان کردند.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، درسفر به شهرستان خرمشهر علاوه بر بازدید از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و شرکت در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی، در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نشست صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.