برگزاری جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر

امروز به مناسب سالروز فتح خرمشهر سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر در کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛رحیم محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با مشارکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اداره کل بندر و دریانوردی و اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر در این شهر برگزار شد.

وی از شرکت بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در این جشنواره کتابخوانی در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال ۲۲۰ نفر در بخش جوان و بزرگسال در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به دوره های گذشته با استقبال بهتری همراه بود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر به کتاب در نظر گرفته شده برای سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت:  کتاب معرفی شده کتاب « شهرم در امان نیست» اثر عبدالصاحب رومزی پور از نویسندگان خرمشهری است که مرتبط با سوم خرداد است و داستان مقاومت و خاطرات بانوان رزمنده در روزهای آغازین مقاومت خرمشهر را مطرح می کند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر هدف از انتخاب این کتاب را انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده دانست و افزود: در این کتاب شناسایی ارزش های دفاع مقدس، رشادت رزمندگان ، خاطرات دفاع مقدس به ویژه مقاومت رزمندگان خرمشهر در مقابل رژیم بعثی است و جایگاه مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر به مردم معرفی می شود.

وی زمان برگزاری بخش دوم این جشنواره را فردا و در سالروز فتح خرمشهر اعلام کرد و گفت: این جشنواره بخش مسابقه نقاشی و قصه گویی دارد که فردا سوم خرداد در کتابخوانه های عمومی خرمشهر و در بخش کودک برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.