آغاز جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از آغاز هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هفت عنوان کتاب در قالب‌های انفرادی و خانوادگی در این استان خبر داد.

فرهاد خلیل مقدم گفت: در این جشنواره کتاب‌های مهر ولایت در آسمان ایران نوشته آیت الله کریمی جهرمی، به سپیدی یک رویا نوشته فاطمه سلیمانی و ماه هشتم نوشته مهدی غلامعلی ویژه گروه سنی ۱۷ سال به بالا، کتاب‌های کاش تو را می‌دیدم و مسافر هشتم نوشته مژگان شیخی ویژه گروه سنی ۱۱ تا ۱۷ سال و کتاب‌های مژده گل نوشته محمود پوروهاب و مهمان خراسان نوشته سعید بیابانکی ویژه گروه سنی ۴ تا ۱۱ سال، در دسترس علاقمندان گذاشته شده است.

وی با بیان وجود نسخه بریل این کتب نیز به منظور شرکت نابینایان در جشنواره اضافه کرد: این کتاب‌ها با موضوع شخصیت معنوی حضرت امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) از روز گذشته یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷، به صورت فایل فشرده و کتاب مکتوب در کتابخانه‌های عمومی استان قابل استفاده می‌باشد.

خلیل مقدم،  با بیان اینکه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای عموم آزاد است افزود: این جشنواره تا ۳۰ تیر ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی، زمان قرعه کشی و اعلام نتایج برگزیدگان استانی و کشوری این جشنواره را ۲۵ مرداد امسال اعلام کرد.

خلیل مقدم اضافه کرد: این جشنواره در راستای توسعه سرانه مطالعه کتاب، ترویج فرهنگ رضوی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی اقشار مختلف جامعه با زندگی ائمه اطهار (ع) برای سومین سال پیاپی برگزار شده است.

به گفته وی؛ سال گذشته بیش از ۲۴ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/خ

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۷ عنوان کتاب آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.