برترین‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ برترین‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد گفت: ۸ خانواده در بخش خانوادگی و ۸ بزرگسال، ۳ نوجوان، ۶ کودک و ۸ کتابدار در بخش انفرادی این جشنواره عنوان برتر را کسب کردند.

وی افزود: از چهارمحال و بختیاری یک خانواده و ۲ نفر به صورت انفرادی در بخش ملی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

خلیل مقدم اضافه کرد: ۲۳ هزار و ۸۳۲ نفر از استان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که ۴ و نیم برابر نسبت به دوره گذشته رشد داشته است.

وی ادامه داد: ۱۸ هزار و ۲۵۴ نفر از شرکت کنندگان در بخش مکتوب و ۵ هزار و ۵۷۸ نفر در بخش آنلاین به رقابت پرداختند.

خلیل مقدم با اشاره به توزیع ۲ هزار کتاب مسابقه در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۲۰ هزار فرم مسابقه هم جهت شرکت علاقمندان در این جشنواره به کتابخانه‌های سراسر استان ارسال شد.

وی گفت: شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و اردل به ترتیب بیشترین شرکت کننده را در این جشنواره به خود اختصاص دادند.

خلیل مقدم اضافه کرد: نیروی انتظامی با مشارکت ۸۰۰ نفر از پرسنل بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در بین دستگاه‌های استان به خود اختصاص داد.

گفتنی است: قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در پیامی از استقبال گسترده مردم استان در این جشنواره ابراز خرسندی کرد.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار