شهرکرد؛

پیام وزیر ارشاد به جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اختتامیه دومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیام سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد توسط جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری قرائت شد.

در این پیام آمده است:

«کهن سرزمین ایران مفتخر و معطر به حضور هشتمین اختر تابنده آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) است که وجود نورانی شان ارزشمندترین سرمایه معنوی و روشنایی بخش قلوب مؤمنان است.

دهه کرامت که مطلع و ختام آن میلاد این دو وجود با برکت است، فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد تا بر بستر جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام)، اصحاب علم و فرهنگ و هنر در اقصی نقاط عالم با گرامی داشت این ایام مبارک و فرخنده، نقش و سهمی در اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ایفا نماید.

جشنواره رضوی که اینک پانزدهمین دوره آن در حال برگزاری است، بر آن است تا عشق به امام رضا (علیه السلام) را در پرتو آموزه‌ها و سیره فرهنگی و علمی آن حضرت به فرهنگی جهانی مبدل سازد.

این رویداد مهم و ارزشمند، محملی است که ارادتمندان و عاشقان فرهنگ اهل بیت (علیه السلام) از توده‌های مردم تا جامعه فرهنگی و هنری و دانشگاهی و مدیران اجرایی کشور خرمن خرمن از گل‌های بوستان معنوی را بچینند و از نغمات آن جان‌های تشنه و عاشق را سیراب نمایند.

ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این جشنواره، از خداوند متعال دوام توفیق ایشان را خواستارم.»

گفتنی است، اختتامیه دومین جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی از مجموعه برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و مسئولان استانی، امروز یکشنبه ۸ مرداد ۹۶ در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

پیام وزیر ارشاد برای اختتامیه جشنواره کتاب کودک و نوجوان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار