سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

مواد غذایی دریایی با کیفیت و خوشمزه را از استارت‌آپ ها بخرید

یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که غذاهای آماده به طبخ دریایی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

مدیر یک استارت‌آپ در گفت‌وگو باخبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سامانه ای که طراحی کرده است گفت:شرکت ما غذاهای دریایی نیمه پخت را برای مشتریان ارسال می‌‌کند و آنها با خرید این محصولات می‌توانند غذاهای دریایی سالم را میل کنند.

غذاهای دریایی سالم و تمیز را از استارت‌آپ ها بخواهید

وی با اشاره به ویژگی های مهم مواد غذایی دریایی اظهار کرد: دو اصل سلامت و تمیزی برای مواد غذایی دریایی لازم و ضروری است ما تیمی از دامپزشکان را در کنار خود قرار داده‌ایم تا به وسیله آن‌ها سلامت غذاهای دریایی را تشخیص دهیم.

مدیر این استارت آپ با بیان اینکه متاسفانه دسترسی مردم به غذاهای دریایی تازه کم است اظهار کرد: عموم مردم برای خوردن غذاهای دریایی از نوع یخ زده استفاده می کنند که این موضوع برای سلامتی آن‌ها مضر است.

وی  با اشاره به اینکه 56 صیاد در بنادر جنوبی و شمالی کشور فعالیت می‌کنند گفت: صیادان ماهی را برای ما صید می‌کنند و هنگامی که به اینجا رسید سرآشپز آن‌را مزه‌دار و نیمه پخت می کند و غذا را  برای مشتری می‌فرستیم.

وی یاداور شد: هریک از خریداران مواد غذایی تنها کافی است که غذای دریایی را به مدت چند دقیقه بپزند و سپس آن‌را میل کنند؛ در این سامانه  80 نوع غذای دریایی به مشتریان بصورت نیم پز ارائه می‌شود.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
به چه طریق می توانیم از استارت آپ ها،غذاهای دریایی تازه سفارش بدهیم؟