سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماره پیراهن جهانبخش در برایتون مشخص شد

شماره پیراهن هافبک ۲۴ ساله تیم ملی ایران در تیم برایتون انگلیس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک ۲۴ ساله ایرانی باشگاه آزد آلکمار هلند که دیشب (چهارشنبه) با عقد قراردادی ۵ ساله به برایتون انگلیس پیوست، در فصل جدید لیگ برتر شماره ۲۳ این تیم را بر تن خواهد کرد. 

جهانبخش برای ایران در جام جهانی 2018 روسیه ۳ بازی انجام داد و همچنین با 21 گل در 33 بازی گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر هلند بود. این بازیکن در تیم ملی شماره ۱۸ و در باشگاه آزد آلکمار ۷ و ۹ می پوشید و قرار است در جدید ترین تجربه اش در مرغان دریایی (لقب تیم برایتون) شماره ۲۳ بر تن کند.

گفتنی است، بیرم کیال از رژیم غاصب صهیونیستی ( شماره ۷ )، سام بالدوک از انگلیس ( شماره ۹ ) و بالگان از نیجریه ( شماره ۱۸ ) تیم برایتون را بر تن می کنند.

لیگ‌ برتر جزیره از جمعه ۱۹ مرداد آغاز می شود و برایتون در نخستین گام باید با واتفورد دیدار کند. سپس یاران هافبک ایرانی در ادامه رقابت ها رو در روی لیورپول و منچستریونایتد قرار می گیرند

همچین وحید امیری، دیگر لژیونر تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه نیز که به باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه پیوسته، قرار است د ر این تیم شماره ۱۱ را بر تن کند.


بیشتر بخوانیدجهانبخش دیدار با لیورپول و منچستریونایتد را از دست داد


انتهای پیام/

شماره پیراهن لژیونر ایرانی در لیگ انگلیس مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.