سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت سیاستگذاری مناسبی در حوزه مسکن نداشت/کشور در شرایط فعلی به 3 میلیون واحد مسکونی نیاز دارد

رئیس کمیسیون عمران گفت: دولت در بحث مسکن سیاستگذاری مناسبی نداشت و درحال حاضر در کشور 3 میلیون واحد مسکونی در شرایط موجود کم داریم.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به وضعیت نامناسب قیمت مسکن در کشور اشاره و اظهار کرد: دولت در شعار‌های انتخاباتی خود موضوع مسکن اجتماعی را مطرح کرده بود، اما متأسفانه پس از برگزاری انتخابات و به محض روی کار آمدن این مسئله مهم را فراموش کرد.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه‌ مسکن ضعیف و بدون برنامه عمل کرد افزود: متاسفانه بحث مسکن اجتماعی فقط روی کاغذ و در حد شعار بود و قوه مجریه نتوانست به اقشار متوسط و ضعیف جامعه کمکی کنند.

نماینده مردم جهرم با تاکید بر اینکه دولت در بحث مسکن درک و سیاستگذاری مناسبی نداشت، تصریح کرد: هیچ اقدامی در بخش مسکن از سوی دولت به ویژه برای دهک‌های پایین جامعه انجام نشده است و شخص رئیس جمهور هم متوجه این کم‌کاری‌ها در حوزه مسکن است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس به اظهار نظر‌های دولتمردان در زمینه ساخت و ساز مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: دولت هیچ نگاهی به مسکن ندارند، مسئولان معتقدند که به دلیل دارا بودن حدود دو میلیون و 500 هزار خانه خالی دیگر نیازی به مسکن نداریم، در حالیکه 3 میلیون واحد مسکونی در شرایط موجود در کشور مورد نیاز است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.