سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا و بهسازی 300 معبر در حوزه راهسازی شهرداری کاشان

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان گفت: اجرا و بهسازی 300 معبر در برنامه کاری سال 97 شهرداری کاشان برنامه ریزی شده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز گرانمایه در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی، افزایش و بی ثباتی قیمت مصالح و دستمزدها که باعث دلسردی پیمانکاران جهت ادامه فعالیت عمرانی شده است، شهرداری کاشان در این شرایط بسیار سخت همچنان متعهد به انجام برنامه های تعریف شده و تحقق آن خواهد بود.

وی افزود: این برنامه شامل تکمیل بخشی از طرح های نیمه کاره مدیریت قبلی که دارای توجیه اقتصادی و فنی میباشند و همچنین اجرای طرح های تعریف شده جدید که در سال 1397 آغازشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان در ادامه باتشریح مفصل طرح های عمرانی اجرایی به تفکیک محدوده جغرافیایی گفت: طرح های منطقه 1عموماً این منطقه در محدوده بافت تاریخی می باشد که از جمله آن می توان به بازارچه سردار و خانه تاریخی رضوی که در مدیریت قبلی شروع و در دوه جدید به تکمیل آن اقدام شده است .

به گفته  گرانمایه ، تکمیل طرح های میدان کمال الملک و کوشک آن ، مخزن آب جنب بیمارستان اخوان و سالن پارک شهید قدیرزاده از جمله طرح های تکمیلی مدیریت قبلی در این منطقه هستند. بدنه و کف سازی آب انبار دارکوب و آمفی تئاتر روباز آن که در موقعیت جغرافیایی خوب جهت استفاده از فرصت گردشگری در نزدیکی بازار واقع شده است، بهسازی پیاده روهای خیابان طالقانی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی محور مسجد آقا بزرگ ، تکمیل ساختمان اداری منطقه یک و احداث زمین چمن مصنوعی در پارک شهید روحی و سرویس بهداشتی پارک شهید قدیرزاده ازدیگر طرح های این منطقه است.

وی ، احداث ساختمان ناحیه 2 در منطقه 2 شهرداری را یادآورشد و گفت:  جدول گذاری و بلوک فرش باند کندرو بلوارکشاورز، احداث پارک های شهید حسن زاده ، روبروی سپاه و نور در این منطقه نام برد. عملیات بهسازی خیابان آخوند کاشی ، خیابان علی مهدی و همچنین احداث خیابان 30 متری طلائیه و کوچه دانش 23 از جمله طرح های راهسازی در این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان ، از اختصاص بودجه جهت تکمیل و بهسازی مرحله 2 ناجی آباد بعنوان طرح های منطقه 2 تاکیدکرد و گفت: اجرای 62 هزار متر مربع راهسازی، انجام 41 هزار مترمربع آسفالت ، احداث 4 پارک محلی در معابر شمشاد 6 و 8 راهسازی و آسفالت خیابان مهستان ، بلوار نارنجستان و خیابان بهارستان از جمله فعالیت های عمرانی در مرحله 2 ناجی آباد می باشد.

گرانمایه ، اجرا و پیشرفت 70 درصدی ساختمان اداری شهرداری در منطقه 3 را یادآورشد و گفت: این ساختمان در مرحله نما و نازک کاری است و تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، سوله ورزشی شهرک 22 بهمن که آماده بهره برداری و افتتاح می باشد ومرمت سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فیض نیز در حال اجرااست و طرح های برنامه ریزی شده جهت شروع در تیرماه شامل احداث خانه فرهنگ کوچه حسین پور و سالن ورزشی بانوان در منطقه لتحر می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان، عملیات راهسازی و آسفالت انتهای درب اصفهان، محوطه سازی و آسفالت جلوی مقبره های دارالسلام و اطراف سوله 22 بهمن را از دیگر طرح های راهسازی در منطقه 3 برشمرد.

گرانمایه، عملیات تکمیل بوستان مسکن مهر ، پارک نواری اهل قلم چهار راه خبرنگار ، احداث زمین چمن مصنوعی چهل دختران، و ساختمان خانه فرهنگ شهید اردهال را از جمله طرح های عمرانی در منطقه 4 ذکرکرد.

وی در پایان، اظهارداشت: احداث ساختمان آتش نشانی راوند در منطقه 5 و بهره برداری آن تا پایان مردادماه در دستور کار شهرداری می باشد،

به گفته وی، عملیات بهسازی استخر مروارید، جدول گذاری و بلوک فرش بلوار شهدای طاهر آباد، احداث سالن ورزشی بانوان در خزاق، بهسازی ورودی به کاشان از سمت خزاق و احداث میدان حضرت معصومه (س)از جمله طرح های عمرانی سطح منطقه 5 است.

 

انتهای پیام/م

جلسه شورای شهر کاشان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۴:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
باسلام
اقای گرانمایه نمیخواد این همه لطف کنید .لطفا پول پیمانکارا ی بیچاره رو که از سال 92 و 93 طلب دارن رو بدید