سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت راههای روستایی شهرستان هرسین

در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان هرسین وضعیت راههای روستایی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان هرسین به ریاست نجف میرزاحسینی معاون فرمانداری شهرستان هرسین و با حضور سرابی معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و کارشناسان عمران و برنامه ریزی تعدادی از دستگاههای اداری برگزار شد.

در این جلسه وضعیت راههای روستایی داودی - تلیاب ، کلکشوند - کماسی ، چشمه کبود - میرمینگه ، بزن آباد - قشلاق بزن آباد و احداث پل در روستای چنار از لحاظ پیشرفت فیزیکی و میزان اعتبارات مورد بررسی قرار گرفت.

میرزا حسینی معاون فرماندار هرسین گفت :اکنون 16 کیلومتر راه روستایی در شهرستان هرسین در حال ساخت و احداث می باشد.

وی از مدیر اداره راه و شهرسازی خواست در کمتر از یک هفته فهرست روستاهایی را که امکان اجرای زیرسازی در آنها وجود دارد را برای استفاده از قیر رایگان به فرمانداری اعلام نمایند.

 میرزاحسینی همچنین از پیگیری ویژه حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان های هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در تامین اعتبار برای آسفالت 12 کیلومتر راه روستایی در 4 روستا خبر داد.

پیگیری امورات پروژه های راه روستایی که اعتبار آنها ملی است از دیگر موضوعاتی بود که از طرف معاون فرماندار هرسین بر آن تاکید شد. این پروژه ها شامل مسیرهای چشمه کبود - کله هو ، برناج - جلیلوند ، برناج - قشلاق دریاچه ، پاسار - کرفله و باقله ، چم حیدر و زازرم می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری جلسه پروژه های عمرانی شهرستان هرسین

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.