سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

به مناسبت روز خبرنگار،صادقی از صدا و سیمای مرکز قم بازدیدکرد وگفت:خبرنگاران امانت دار دولت و مردم و حلقه واسط آنها هستند و می توانند به عنوان مشاورینی امین،دولت را در اجرای اقدامات خود یاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛صادقی ، استاندارقم، از بخش های مختلف معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم بازدید کرد و پس از این بازدید در جمع سردبیران، خبرنگاران، تصویر برداران و تدوین گران این مجموعه، از نقش موثر رسانه ملی در آگاهی بخشی به مردم سخن گفت و افزود: خبرنگاران امانت دار دولت و مردم و حلقه واسط آنها هستند و می توانند به عنوان مشاورینی امین، دولت را در اجرای اقدامات خود یاری کنند.

استاندار بر ضرورت ارتباط گسترده دستگاههای اجرایی با رسانه ها به ویژه صدا و سیما تاکید کرد و آن را کاری مبتنی بر درایت و آگاهی برشمرد.

استاندار قم جریان آزاد اطلاعات و ارتباط با رسانه ها را یکی از مولفه های مهم یک نظام کارآمد دانست و در عین حال تصریح کرد: به جز مباحث سیاسی، هیچ مورد دیگری به ویژه مسائل اجرایی را نباید سیاسی کرد.

وی تسهیل روابط دستگاهها با رسانه ملی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بی توجهی به ارتباط با رسانه ها و پاسخگو نبودن به منزله انجام ندادن امور محوله اجرایی تلقی می شود.

آقای صادقی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اصحاب رسانه ملی لزوم وجود قاعده و چهارچوب در روابط را یادآور شد و اضافه کرد: رعایت این اصل مهم موجب شایسته سالاری و حل مشکلات و معضلات جامعه خواهد شد.

وی تنظیم وابط بین نظام، مردم، دستگاهها و جناح ها و توسعه متوازن این مجموعه ها را از وظایف مهم استانداری دانست و افزود: در این صورت آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.

استاندار سیاست استانداری را نگرش فرا استانی همراه با عملکرد استانی توصیف کرد و گفت: در این راه تلاش می کنیم از فکر و اندیشه کارشناسان و متخصصان بهره مند شویم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به ابهامات موجود در برخی طرح های عمرانی قم پاسخ داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه مونوریل مشکلی از ترافیک قم حل نمی کند هم اکنون در اولویت راه اندازی نیست اما 4 و 7 کیلومتر آن یعنی از پارکسوار شمالی تا حرم مطهر در صورت تامین اعتبار 160 میلیارد تومانی راه اندازی خواهد شد.

آقای صادقی مشکل فرودگاه قم را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: به علت حضور مردم به عنوان سرمایه گذار در حال رفع موانع آن هستیم و با برخی سرمایه گذاران مهم کشور نیز مذاکراتی برای راه اندازی آن انجام داده ایم.

وی تقویت ورزش پایه استان را مورد توجه قرار داد و در عین حال یادآورشد: برای ورزش حرفه ای و از جمله تیم صبای قم، هیچ اعتباری از دولت هزینه نخواهیم کرد.

امروز همچنین مدیر مخابرات منطقه قم، با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم از فعالیت های آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح

بازدید استاندار قم از خبر صدا و سیمای مرکز قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.