سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه نساجی مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می‌رسد

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه نساجی در بخش رضی مشگین شهر فروردین سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ ولی ملکی، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس افزود: در حال حاضر تمهیدات لازم برای راه اندازی کارخانه نساجی بخش رضی مشگین شهر انجام شده و این کارخانه فروردین سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که با راه اندازی این کارخانه گام بزرگی در رونق اقتصادی رضی به وجود می‌آید، گفت: این منطقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است که مطالبات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

ملکی ضمن اشاره به تسهیل عملیات اجرایی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بیان کرد: انتخاب و جذب نیرو‌های این کارخانه به صورت تخصصی توسط سرمایه گذاران و مدیران مجموعه انجام می‌شود و بی شک افراد تحصیل کرده، کاردان و بامهارت در این کارخانه جذب می‌شوند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس بیان کرد: انتظار می‌رود این کارخانه گام بزرگی در تحول اقتصادی و اشتغال منطقه داشته باشد چرا که ایجاد این کارخانه در منطقه بی نظیر بوده و دستاورد‌های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

ملکی از ساماندهی جاده اردبیل - مشگین شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این جاده تسهیل شده و با بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود

انتهای پیام/ح

بهره برداری از کارخانه نساجی در سال آینده

برچسب ها: اشتغال ، اخبار مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.