سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان استان همدان در جشنواره فرهنگی و هنری کشور خوش درخشیدند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت:دانش آموزان استان توانستند در مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان استان در مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر شدند.

وی اضافه کرد: رضا نجفی و سینا فلاح از اسد آباد در رشته مقاله پژوهشی و هومان عمرائی از نهاوند در رشته تکنوازی سه تار رتبه اول را کسب کردند.

آقایوسفی ادامه داد: امیرحسین عمیدی از لالجین در رشته سفالگری، پارسا دهقان از ناحیه یک همدان در رشته تکخوانی و امیر حسین باقری از ملایر در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی با بیان این که آرش وثاقتی جلال از رزن در رشته نقد ادبی و افشین بیجنوند از نهاوند در رشته فیلم کوتاه مستند رتبه سوم را به دست آوردند اظهار داشت: همچنین علیرضا زارعی بهار در رشته تکنوازی تنبک، حسین ابوالفتحی از نهاوند در رشته وبلاگ نویسی،  امیر حسین قادری و محمد جواد باقری  از اسدآباد در رشته نشریه الکترونیکی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام/ ش

سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور

 

  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.