شرکت بیش از 2 هزاردانش آموزان همدانی در دوره های آموزشی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت:دوره‌های آموزشی برای 2 هزار و 500 آموزگاران این استان برگزار می شود.

شرکت بیش از 2 هزاردانش آموزان همدانی در دوره های آموزشی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: توانمندسازی معلمان باید به صورت حرفه‌ای و مستمر باشد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس آموزگاران برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای خود نیاز به توانمند شدن به طور مداوم دارند.

وی با اشاره به اینکه در ارائه برنامه‌های توانمندسازی حرفه‌ای باید به هماهنگی و تناسب شرایط آن با نیازهای حرفه‌ای معلمان توجه شود، افزود: چنین شرایطی بر یادگیری دانش‌آموزان در کلاس درس و مدرسه تأثیر مثبت دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان یکی از راه‌های توانمندسازی حرفه‌ای معلمان را ترغیب معلمان به شناسایی نیازهای یادگیری خود دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دوره‌های تخصصی آموزشی برای آموزگاران دوره دوم ابتدایی بیش از 2 هزار و 500 آموزگار شرکت خواهند کرد.

نانکلی اولویت نخست برای افزایش بهره‌ وری در مدرسه را توجه همه‌جانبه به توانمندسازی مدیران و معاونان در مدارس دانست و ادامه داد: منابع انسانی پایه‌های اصلی ثروت  ملت‌ها را تشکیل می‌دهد و هر ملتی که بتواند مهارت‌ها و دانش را در بین افراد جامعه ترویج دهد به توسعه دست می‌یابد.

وی به نقش آموزش و پرورش در راه رسیدن به توسعه بسیار حائز دانست وعنوان کرد: با آموزش صحیح است که نیروی انسانی تبدیل به سرمایه می‌شود و سرمایه انسانی کلید رشد توسعه پایدار در جامعه است.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره های آموزشب برای دانش آموزان همدانی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار