سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با استفاده از خدمات افراد دارای مجوز قانونی:

برای تعمیر لوازم خانگی مراقب افراد سودجو باشیم

با استفاده از خدمات افراد دارای مجوز قانونی و کارت شناسایی معتبر برای نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی، مراقب سوء استفاده افراد سودجو باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهرستان شهرکرد در اطلاعیه‌ای از مردم خواست: برای نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی از خدمات افراد دارای مجوز قانونی و کارت شناسایی معتبر استفاده کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
احتراماً به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می‌رساند؛ با توجه به سوء استفاده برخی افراد سودجو، برای فعالیت‌هایی از قبیل: نصب دزدگیر ماشین، اماکن و منازل، نصب سیستم صوتی ماشین، نصب دوربین‌های مدار بسته حفاظتی، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر و نصب یخچال، فریزر، ظرف‌شویی، لباس‎شویی و تلویزیون، نصب و سرویس کولر‌های آبی و گازی، تعمیر و نصب وسایل گازسوز، نیاز به مجوز فعالیت از این اتحادیه می‌باشد و تنها کسانی حق ورود به منازل مسکونی، مؤسسات و ادارات را برای این منظور خواهند داشت که دارای کارت شناسایی با مهر برجسته این اتحادیه باشند و این اتحادیه، مسئولیتی در قبال سرویس‌کاران متفرقه نخواهد داشت.
* تذکر مهم:
- برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، لطفاً قبل از انجام کار حتماً به تاریخ اعتبار کارت شناسایی تکنسین توجه کنید و ضمناً با مدیر فنی که مشخصات کامل وی در قسمت پایین کارت شناسایی درج شده است، هماهنگ فرمایید.
- برچسب‌های نصب شده درب منازل دلیل بر قانونی بودن فعالیت این واحد‌ها نمی‌باشد و قبل از درخواست حتماً مطمئن شوید که دارای پروانه فعالیت از اتحادیه باشند.»

انتهای پیام/ش

اطلاعیه اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا کریمی
۲۲:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
باسلام
به نظر من نصابانی که سابقه کاری زیاد دارن و افراد از کارشون راضی هستن کارت نصب براشون صادر کنید که زیر نظر کسی هم نباشن یعنی مدیر فنی نداشته باشن وخود اتحادیه تاییدشون کنه باتوجه به تحقیقات