سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین طرح‌های هفته دولت استان مرکزی در حوزه برق و شهرداری

شرکت توزیع برق و شهرداری‌ها بیشترین آمار افتتاح طرح و کلنگ زنی هفته دولت را در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به خود اختصاص داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره بهرهبرداری از ۶۰۹ طرح  عمرانی و اقتصادی به ارزش ۸۱۹ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح این استان گفت: شرکت توزیع برق با ۱۱۸ پروژه عمرانی بیشترین آمار افتتاحی و کلنگ زنی را در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به خود اختصاص داد.

زندیه وکیلی افزود: بعد از آن شهرداری‌های استان با ۸۱ پروژه عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی جایگاه خوبی را کسب کرده اند و اقدامات آنان تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک داشته و موجب خدمت رسانی بهتر به شهروندان عزیز بوده اند.

وی اضافه کرد: همچنین سازمان جهاد کشاورزی با ۵۹ پروژه عمرانی، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۵۰ پروژه عمرانی، بنیاد مسکن با ۳۱، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۲۸ پروژه و شرکت آب و فاضلاب شهری با ۲۴ پروژه بیشترین آمار پروژه‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی استان مرکزی را به خود اختصاص دادند.

کلنگ زنی صد پروژه عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: علاوه بر بهره برداری ۶۰۹ طرح در هفته دولت، عملیات اجرایی صد پروژه عمرانی و اقتصادی هم به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در سطح استان آغاز شد که در مجموع افتتاح وکلنگ زنی طرح‌های هفته دولت، بالغ بر ۴ هزار فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد.

مهدی زندیه وکیلی تصریح کرد: افتتاح ۱۳۵ طرح عمرانی در سطح روستا‌های استان مرکزی و کلنگ زنی ۱۳ طرح دیگر که توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان مرکزی صورت گرفته است؛ نشان دهنده توجه دولت به موضوع عمران و آبادی روستا‌ها است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.