سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مشهد مطرح شد؛

برگشتن علائم حیاتی روحانی مضروب مشهدی

علائم حیاتی حجت الاسلام تولایی، روحانی مضروب مشهدی تاحدودی برگشته است.

توسی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛گفت:حجت الاسلام تولایی پس از عمل جراحی قلب باز به بخش ICU بیمارستان قائم مشهد منتقل شد.

وی افزود:علائم حیاتی حجت الاسلام تولایی تا حدودی برگشته و پزشکان تاکنون در رابطه با مرگ مغزی صحبتی نکرده اند و امید است که این روحانی اوضاعش مساعد تر شده و به زندگی بازگردد.

محمود تولایی برادر حجت‌الاسلام تولایی گفت: حجت‌الاسلام محمد تولایی اکنون در بخش آی سی یو بستری و در کما است و پزشکان قطع امید کرده‌اند و تنها یک درصد امید است که آن هم مگر معجزه‌ای رخ دهد.

وی درباره آخرین وضعیت برادر خود  گفت: ایشان اکنون در بخش آی سی یو بستری و در کما است و فعلا مغز جواب نداده و پزشکان می‌گویند تا مغز جواب ندهد و فعالیتش را شروع نکند کاری از دستشان برنمی‌آید و تنها با دستگاه زنده است.

تولایی با بیان اینکه برادرم را ابتدا به بیمارستان امدادی بردند، اما اکنون در بیمارستان قائم (عج) بستری است، اظهار کرد: در امدادی گفتند که چاقو یک سانتی‌متر بالاتر از قلب اصابت کرده، اما دیروز یکی از پزشکان گفت که در زمان عمل متوجه شدند که پارگی در قلب نیز اتفاق افتاده است، اما با جراحتی که در قلب بوده باز هم قلب کار خود را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: اکنون مشکل محمد قلب نیست مشکل وی مغزی است که اگر جواب و عملکردی نشان دهد احتمال زنده ماندن او وجود دارد در غیر این صورت دیگر تمام است.

ابعاد این موضوع توسط دادگستری در حال پیگیری است

محمدرحیم نورویان معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی  هم دراینباره گفت: پس از اعلام سوء قصد به جان یک روحانی در یکی از خیابان‌های مشهد و بستری شدن وی در بیمارستان که اول هفته جاری صورت گرفت به همراه فرماندار عیادتی از این فرد داشتیم که حالش مساعد بود.

وی افزود: البته دیروز خبری مبنی بر نامساعد شدن حال وی منتشر شد که فرماندار مشهد پیگیر روند درمانی این فرد است.

 در خصوص دلیل وقوع این سوء قصد گفت: ابعاد این موضوع توسط دادگستری در حال پیگیری است.
 

قاضی حسن حیدری معاون دادستان مشهد گفت: این طلبه سوار یک پیکان قدیمی بوده که شخصی برای سئوال از وی، به خودروی وی نزدیک شده و با چاقو به وی حمله کرده و متواری شده است.

وی  افزود: در حال حاضر پیگیری دستگیری ضارب هستیم و اقداماتی را صورت داده‌ایم و اکیپ‌های ما مشغول هستند.

طلبه‌های خوش اخلاق و حافظ قرآن مدرسه علمیه

حجت‌الاسلام محمود خدابخشیان، مدیر مدرسه نورالرضا(ع)، روحانی جوان بعد از خروج از کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای سوار خودروی خود می‌شود که فردی ناشناس بعد از سلام به او در کمتر از ثانیه‌ای چاقوی در قفسه سینه او فرو می‌برد. 

وی  افزود: حجت‌الاسلام تولایی به دلیل اینکه در ابتدا ضربه چاقو را احساس نمی‌کند با خودرو خود به سمت خانه حرکت می‌کند اما بعد از گذشت مدتی نمی‌تواند رانندگی کند و به یک موتوری می‌گوید مرا به نزدیکترین بیمارستان برسان اما زمانی که به بیمارستان منتقل می‌شود در راه می‌افتد. 

مدیر مدرسه نورالرضا(ع) گفت: تولایی را به بیمارستان امدادی می‌برند اما بیمارستان متوجه این موضوع ساده که چاقو به قلب او خورده است نمی‌شود یعنی از روز پنج شنبه که این اتفاق رخ داد تا روز دوشنبه پزشکان متوجه این موضوع نشدند. 

حجت‌الاسلام محمود خدابخشیان، افزود: در روز دوشنبه آقای تولایی را به بیمارستان قائم(عج) منتقل می‌کنند و بعد از یک عمل جراحی او همچنان در کما است اگر پزشکان زودتر تشخیص می‌دادند که چاقو در نزدیکی قلب اصابت کرده است حال او به این اندازه وخیم نمی‌شد. 

وی تصریح کرد: حجت الاسلام تولایی، از طلبه‌های خوش اخلاق و حافظ قرآن مدرسه ما بود و پایه هفت تحصیلات را می‌گذراند و امسال به پایه هشت می‌رفت، آزار او به کسی نمی‌رسید و باکسی خصومتی نداشت. 

انتهای پیام//ا.س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
али
۰۰:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
مگه میشه دکترها متوجه نشننننن قلبش اینطور شده...
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
به حق سیدالشهدااین طلبه مظلوم شفاپیداکنه وقاتل به شدیدترین مجازات دنیاکه عذاب وجدانه درحدجنون مبتلابشه به حق هفتادودوتن شهیدکربلا،همگی برای شفای این جوان مظلوم که جرمش فقط پوشیدن لباس پیغمبربوددست به دعابرداریم
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
پزشک مسوولی نیست که خبر دقیق بدهد؟؟؟!!!!
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
مردم ما هوشیار باشند که این یک دسیسه جدید دشمن هست که رعب و وحشت و نا امنی ایجاد کنند در میان مردم .
حامد
۰۷:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
ضارب باید به اشد مجازات برسه
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه آنها که مخالفت میکنند با نظام اسلامی , از معرفت و انصاف بوئی نبرده اند و همه شان بازماندگان منافقینی هستند که اگر کمی توان داشته باشند از شهید کردن ملت شریف و مومن ابائی ندارند ,
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
خدا به این طلبه شفا دهد.انشا الله
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
اللهم اشف کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل مریض
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
ای خدا به حق اباعبدالله این بنده خودت را شفاء کامل عنایت کن و ضارب نامرد او را پیدا نما
علی
۲۳:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
به کدام گناه...
#بای_ذنب_قتلت
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
چه مرگشون بوده چکار به این بنده خدا داشتن
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
بیمارستان دولتی تجهیزاتش خوبه ولی در بعضی دکترهای متخصص خودشان که کاری انجام نمیدهند . انترن ها و رزیدنت های ناشی با جان بیماران کارآموزی میکنند.
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
خدا رو شکر حالشون خوب شده
ناشناس
۰۲:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
خداروشکر