سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای شهر شیراز؛

پرداخت کرایه‌های اتوبوس تا پایان سال الکترونیکی می‌شود

پرداخت کرایه اتوبوس درون شهری شیراز تا پایان امسال کاملا الکترونیکی می‌شود و پول نقد از شبکه ناوگان حمل و نقل درون شهری حذف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نواب قائدی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در نشست کمیسیون عمران، حمل و‌نقل و ترافیک شورای شهر شیراز، گفت: برای دسترسی آسان‌تر شهروندان و مسافران شیرازی به کارت بلیت‌های اتوبوس‌های درون شهری، این کارت در اتوبوس‌ها نیز ارایه خواهد شد و شهروندانی که این کارت را در اختیار ندارند می‌توانند از رانندگان این وسایل نقلیه آن را تهیه کنند.

وی افزود: الگوی خصوصی سازی سیستم اتوبوسرانی کشور از شیراز آغاز شده و فرآیند نظارتی آن نیز به زودی با محوریت شرکت‌های بخش خصوصی اصلاح خواهد شد.

قائدی ادامه داد: اصلاح و تعیین نرخ پارکینگ‌های عمومی این کلانشهر نیز در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک این شورا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بر این اساس، نرخ توقف خودرو‌های سبک و سنگین در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر تعیین خواهد شد و تمام پارکینگ‌های عمومی این شهر ملزم به رعایت آن هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با هدف استفاده بهینه از نظرات متخصصان و کارشناسان در سال دوم فعالیت کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، ۲ کارگروه عمران و کارگروه حمل و نقل و ترافیک در این کمیسیون تشکیل شده که در آن افراد متخصص به بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح می‌پردازند.
انتهای پیام/ر

پول نقد از پرداخت کرایه اتوبوس شیراز حذف می‌شود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.