50 مسجد و زیارتگاه ایلام برای اسکان زائران اربعین تجهیز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: 50 مسجد، حسینیه و زیارتگاه در استان ایلام برای اسکان زائران اربعین حسینی تجهیز و مهیا سازی شده است.

50 مسجد و زیارتگاه ایلام برای اسکان زائران اربعین تجهیز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام از تجهیز و مهیا سازی 50 مسجد، حسینیه و زیارتگاه این استان برای اسکان زائران اربعین حسینی امسال خبر داد و گفت: این تعداد مکان مذهبی با مشارکت اعضای هیات های مذهبی شهر ایلام تجهیز و برای اسکان زائران اباعبدالله (ع) بویژه در زمان بازگشت از عتبات عالیات آماده هستند.

 حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی افزود: زائران اربعین حسینی ضمن اسکان شبانه روزی در این اماکن مقدس پذیرایی نیز خواهند شد.

 وی ادامه داد:همچنین در  اربعین امسال از طریق ادارات اوقاف و امور خیریه 6 استان کشور بزرگترین موکب در شهرستان مهران برای خدمات دهی به زائران راه اندازی می شود.

 عزیزی اضافه کرد: این موکب از اول آبان ماه تا چند روز پس از برگزاری راهپیمایی اربعین و بازگشت زائران از عتبات عالیات فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اضافه کرد : خدمات دهی این اداره کل به زائران اربعین حسینی امسال برای پنجمین سال متوالی انجام شده و در این زمینه بیش از 100 نفر شامل کارکنان اوقاف و اعضا هیات های امنا امامزادگان و مساجد مشارکت دارند.

انتهای پیام/با

 

50 مسجد و زیارتگاه ایلام برای اسکان زائران اربعین تجهیز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.