سخنگوی شورای شهر شیراز؛

پرداخت کرایه‌های اتوبوس تا پایان سال الکترونیکی می‌شود

پرداخت کرایه اتوبوس درون شهری شیراز تا پایان امسال کاملا الکترونیکی می‌شود و پول نقد از شبکه ناوگان حمل و نقل درون شهری حذف خواهد شد.

پرداخت کرایه‌های اتوبوس تا پایان سال الکترونیکی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نواب قائدی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در نشست کمیسیون عمران، حمل و‌نقل و ترافیک شورای شهر شیراز، گفت: برای دسترسی آسان‌تر شهروندان و مسافران شیرازی به کارت بلیت‌های اتوبوس‌های درون شهری، این کارت در اتوبوس‌ها نیز ارایه خواهد شد و شهروندانی که این کارت را در اختیار ندارند می‌توانند از رانندگان این وسایل نقلیه آن را تهیه کنند.

وی افزود: الگوی خصوصی سازی سیستم اتوبوسرانی کشور از شیراز آغاز شده و فرآیند نظارتی آن نیز به زودی با محوریت شرکت‌های بخش خصوصی اصلاح خواهد شد.

قائدی ادامه داد: اصلاح و تعیین نرخ پارکینگ‌های عمومی این کلانشهر نیز در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک این شورا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بر این اساس، نرخ توقف خودرو‌های سبک و سنگین در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر تعیین خواهد شد و تمام پارکینگ‌های عمومی این شهر ملزم به رعایت آن هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با هدف استفاده بهینه از نظرات متخصصان و کارشناسان در سال دوم فعالیت کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، ۲ کارگروه عمران و کارگروه حمل و نقل و ترافیک در این کمیسیون تشکیل شده که در آن افراد متخصص به بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح می‌پردازند.
انتهای پیام/ر

پول نقد از پرداخت کرایه اتوبوس شیراز حذف می‌شود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار