سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رخدادهای ناگوار برقی ، در کمین هیات های مذهبی است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت : ارتباطات دوستانه با هیات های مذهبی و ارائه راهکارهای تخصصي کلیدی ترین شیوه برای مراقبت از عزاداران حضرت اباعبدالله است.

محمد علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نکات ایمنی که هیات ها و دسته های عزاداری باید برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار  رعایت کنند اشاره کرد و گفت : بحث مدیریت مصرف درهیات های مذهبی موضوع مهمی است و برآوردها نشان می دهد  ۱۲۰۰هیات کوچک و بزرگ در شهرستان اصفهان و ۶۰۰۰ هیات در استان اصفهان فعال  هستند و مقدار بار همزمانی در ساعات پیک شب عدد قابل توجهی است .

وی خاطر نشان کرد : از  جمله راهکارهای این موضوع این است که به هیات های مذهبی توصیه و پيشنهاد کنيم لوازم فرسوده پرمصرف را کنار بگذارند و بانيان عزیز بخشي از هزينه ها را به خريد تجهيزات کم مصرف برقي اختصاص دهند.

مدیر روابط عمومی  شرکت توزیع  برق اصفهان  در ادامه تصریح کرد :  به متولیان هیات های مذهبی توصیه می شود  که برای تنظیم شبکه داخل هیات از یک برقکار متخصص استفاده کنند و در نظر داشته باشند که شبکه های هوایی برق عایق نيستند  و به آنها نزديک نشوند ؛ حريم يا فاصله شبکه ها براي هرگونه تاسيساتي زير شبکه فشار متوسط 3 متر و زير شبکه هاي فشار ضعيف   1/5متر  مي باشد.

 علی اکبری افزود :  توصیه می کنیم هنگام نصب داربست ها و ایجاد گذر  و هنگام حمل علامت ها و پرچم ها عزاداری این فاصله را رعایت کنند .

 

انتهای پیام / س

 

پیشگیری از حوادث احتمالی برق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.