سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

دولت تلاش دارد روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد/ وزرا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند

رئیس‌جمهور گفت: توصیه ما به مردم این است که در بخشهایی که ماندگار است و خطر ندارد، سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تلاش دارد تا بازار ارز و بازار کالا ساماندهی شود. امیدواریم اینکه دلال‌ها بخواهند یک روز از مردم دلار بخرند و روز دیگر دلار بفروشند یا میان خود نگه دارند، اتفاق نیفتد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: در بالا و پایین شدن قیمت ارز در یک بازار کوچک -که علنا یک تا یک و نیم درصد ارز کل کشور است- آن که ضرر می‌کند، مردم و کسی که سود می کند، دلال‌های بازار هستند.

وی گفت: اعتقاد داریم قیمت ارز از 7500 تومانی که در سامانه نیما عرضه می‌شود، پایین‌تر است. توصیه ما به مردم این است که در بخشهایی که ماندگار است و خطر ندارد، سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش دارد روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد, ادامه داد: جلسه شورای اقتصادی با اختیارات بسیار خوبی که به بانک مرکزی داد و سیاستهایی که بانک مرکزی برای تسهیل واردات اسکناس و طلا اتخاذ کرد؛ روی بازار تاثیر گذاشت و امیدواریم بازار روال عادی خود را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تغییراتی در دولت صورت گیرد؟ گفت: بله تعدادی از وزرا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرهاد
۱۴:۱۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
من یه جوان دکترا چرا باید تا الان بیکار باشم هیچ کاری نداشته باشم
آشنا یا پارتی از کجا بیاریم
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
انشالله