سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت علمی در هفته‌ای که گذشت؛

از جزئیات سفر معاون علمی به شرق آفریقا تا تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی

هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آن‌ها را بازگو می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آنها‌ را بازگو ‌می‌کنیم.

صندوق‌های پژوهش و فناوری مشکل مالی شرکت‌های دانش بنیان را حل می‌کنند

پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری درباره برنامه‌های جدید معاونت علمی برایحمایت از فناوران گفت: تأسیس صندوق پژوهش و فناوری در هر یک از استان‌های کشور برنامه جدیدی است که معاونت علمی آن را دنبال می‌کند.

تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و سازمان منطقه آزاد انزلی با هدف ساماندهی شرکت‌های دانش‌بنیان

 ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و سازمان منطقه آزاد انزلی با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند؛ ایجاد و راه اندازی مرکز فناوری توسعه انرژی در منطقه آزاد انزلی، راهبری دوره های آموزشی حرفه ای برای تقویت ظرفیت حرفه ای شرکت های دانش بنیان و حمایت از فعالیت انجمن ها و تشکل های مردم نهاد برای ترویج و فرهنگسازی در حوزه انرژی های تجدید پذیر برخی از اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری است.

تلاش می‌کنیم از اقتصاد متکی بر نفت فاصله بگیریم

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری که در راس هیئتی عالی رتبه شامل نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت و بانک توسعه صادرات و همچنین روسای ۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور فعال در حوزه‌های صادراتی مطلوب بازار شرق آفریقا به کنیا و اوگاندا سفر کرده است با یووری موسونی، رئیس جمهور کشور اوگاندا دیدار و گفتگو کرد و گفت: ایران شرکت‌های بزرگ و مطرحی در زمینه‌های مختلف علمی مانند بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و غیره دارد و در این زمینه محصولات فناورانه زیادی تولید کرده ایم.

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی تمدید شد

محمدحسین قمری دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی تا بیستم مهر ماه تمدید شده است و متقاضیان جهت شرکت در آزمون می‌توانند تا تاریخ مذکور به سامانه ثبت نام مراجعه کنند.

بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به بهبود شاخص‌های حوزه فناوری و نوآوری ایران در سال‌های گذشته اظهار کرد: ارتقای جایگاه ایران در شاخص‌های جهانی نوآوری (GII) باعث شده است تا جایگاه کشورمان در حوزه برخی از فناوری‌های کلیدی در بین کشور‌های برتر دنیا قرار بگیرد و شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰ رسیده است.

«زیرساخت‌های مالی» لازمه تبادل محصولات فناورانه ایران و کنیا

 سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در دور دوم سفر به شرق آفریقا در نایروبی طی دیدار با رییس سازمان سرمایه گذاری کنیا، ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد زمینه مساعد تبادل و صادرات محصولات و خدمات فناورانه میان شرکت‌ها و نهادهای مالی دو کشور اظهار کرد: باید زمینه‌ها و محیط مساعد همکاری و تعامل میان شرکت‌ها و نهادهای مالی دو طرف برای تبادل محصولات، خدمات، دانش، فناوری‌ها و تجربیات فراهم شود و برای تسهیل صادرات ایجاد یک خط اعتباری بانکی مشترک، حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.