سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تشکیل شد

اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل با تشکیل هیئت موسس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان صبح امروز در جمع سرمایه گذاران تشکیل این انجمن را با هدف پیگیری امورات سرمایه گذاران دانست.

وی با تاکید به اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان با بیش از 100 سرمایه گذار در ارتباط است، افزود: راه اندازی این انجمن می تواند در پیگیری فعالیت سرمایه گذاران نقش موثری ایفا کند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: همچنین انجمن می تواند در پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل استان نسبت به پیگیری امور سرمایه گذاران اقدام کند.

محمودی به حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: در فاز نخست در صورتی که مدارک متقاضی کامل باشد حداکثر تا هفت روز موافقت اصولی اولیه صادر می شود.

وی ادامه داد:در عین حال تسهیلات به سرمایه گذاران ارائه می شود که شامل تسهیلات فراگیر، اشتغال روستایی، صندوق توسعه ملی و بهینه یاب است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به حمایت ویژه از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در 37 منطقه نمونه گردشگری اشاره و تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای پروژه های سرمایه گذاری در مناطق نمونه ارائه می شود.

محمودی همچنین خواستار مشارکت سرمایه گذاران در تکمیل طرح های نیمه تمام استان شد.

وی به ضرورت حضور فعال سرمایه گذاران در نمایشگاه های مختلف اشاره و گفت: ضروری است جهت بازاریابی و تبلیغ طرح های سرمایه گذاری بسته مناسب توسط سرمایه گذار تهیه شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار بازدید جاذبه های طبیعی و تاریخی توسط سرمایه گذاران شد و افزود: انتظار می رود سرمایه گذاران در تدوین قوانین و مقررات نیز نظرات پیشنهادی خود را انعکاس دهند.

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.