سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی:

کسب و کار جدید افزایش یابد/اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای توسعه پارک فناوری استان

استاندار آذربایجان غربی از اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای توسعه پارک فناوری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛محمد مهدی شهریارى استاندار آذربایجان غربى  در جلسه جمع بندى سفر معاون علم و فن آورى رئیس جمهور، با اشاره به اینکه کشور در شرایط خاصى قرار گرفته است،گفت: تحریم‌ها فرصت مناسبى است که خودمان را در مسائل علمى و فناورى احیا کنیم .
 
وی ادامه داد:بعد از جنگ جهانى دوم کشور هایى مثل آلمان و ژاپن با خاک یکسان شدند ظرف ٢٠ سال به رتبه هاى اول کشور هاى صنعتى رسیدند، پس تحریم‌ها و شرایط خاص کشور با اراده اى قوى و برنامه ریزى دولت و ملت عقب ماندگى سال هاى گذشته را جبران کنیم، بحث شرکت هاى دانش بنیان بحث کسب و کار جدیدى است که با نیروى جوان خلاق و با پشتکار و پشتیبانى دولت به سرعت رشد پیدا مى کند.
 
وى ادامه داد: ١٨ شرکت دانش بنیان در استان فعالیت مى کنند که با احتمام خاص معاون علمی رئیس جمهور در این سفر و توجه  مسئولین استانى شتاب تولد شرکت هاى دانش بنیان جدید را افزایش خواهیم داد.
 
شهریارى با بیان اینکه زیر ساخت هاى پارک علم و فناورى کامل نیست افزود: در این سفر بودجه ى. ٤٥ میلیارد ریالى از معاونت علم و فناورى ریاست جمهوری و ٤٥ میلیارد ریال هم از اعتبارات استاندارى آذربایجان غربى به پارک علم و فناورى اختصاص یافت تا این عقب ماندگى‌ها جبران شوند.
 
انتهای پیام/م
 

سفر معاون علمی رئیس جمهور به ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.