بازگشت ۵۰ دانش آموز باز مانده از تحصیل اشنویه‌ای به چرخه آموزش

مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: ۵۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل این شهرستان با کمک معلمان و خیّران به عرصه تعلیم و تربیت بازگشتند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ شیرین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش اشنویه با بیان اینکه ۵۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل این شهرستان با کمک معلمان و خیّران به عرصه تعلیم و تربیت بازگشتند افزود: علاوه بر این تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل اشنویه در تلاش هستیم ۹ دانش آموز بازمانده از تحصیل روستای 'لولکان' را با هماهنگی خانواده‌های آنان به تحصیل برگردانیم.

 

وی اضافه کرد: ۹ دانش آموز دختر این روستا که ۶ نفر در پایه هفتم، ۲ نفر در پایه هشتم و یک نفر در پایه نهم قرار دارند و خانواده‌های آن‌ها به دلیل نبود معلم خانم در این روستا از ادامه تحصیل فرزندان خود جلوگیری می‌کنند.

 

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم این دانش آموزان را به مدارس یکی از روستا‌های همجوار منتقل کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش اشنویه ادامه داد: ۱۳۱مدرسه در این شهرستان فعال است و یکهزار و ۲۰ معلم نیز در این مدارس به امر تحصیل مشغول هستند.

 

جهانگیری افزود: در سطح شهر اشنویه چهار مدرسه به صورت تک نوبته اداره می‌شود و ۶۴۰کلاس درس در این شهرستان برای دانش اموزان آماده سازی شده است.

 

در شهرستان اشنویه ۱۴ هزار و۵۶۰دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
انتهای پیام/ح


دانش آموزان باز مانده از تحصیل اشنویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.