سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی در شاهرود:

نگاه ما در حوزه راه باید شریانی و توسعه‌ای باشد

علیرضا محفوظی گفت: خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا محفوظی معاون حقوقی امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در آیین معارفه و تکریم مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: اداره کل راه و ترابری استان سمنان که در شاهرود مستقر است باید به‌کل کشور خدمات ارائه دهد و با نگاه شبکه‌ای که در حوزه راه‌ها وجود دارد باید بستر لازم برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم شود و ما به‌عنوان مسئول باید نگاهمان در این راستا متمرکز بر توسعه متوازن باشد.

وی بابیان اینکه خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری از شاهرود نیستیم،افزود: تنها قصد و نیت وجود همین اداره کل در شاهرود با خدمات، امکانات، اختیارات و اعتبارات بیشتر است به همین جهت مدیر کلی را انتخاب کردیم تا بیش از گذشته و با تجاربی که در اختیار دارد و با نگاه توسعه‌ای بتواند بهترین خدمات ارائه دهد.

محفوظی در ادامه تصریح کرد: باید در راستای توسعه، زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد ازاین‌رو طرح‌ها و پروژه‌های حوزه راه و ترابری باید به‌گونه‌ای باشد که موجب پیشرفت و توسعه شود.

در این آیین از زحمات سه‌ساله سید عبدالمجید نژاد صفوی تقدیر و سید کمال الدین میر جعفریان به‌عنوان مدیرکل راه و ترابری استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام / گ 

خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.