وزیر راه وشهرسازی:

از تعاونی کامیون داران با ارز دولتی حمایت می کنیم/ امیدوارم به زودی شاهد یکپارچگی محور قم-گرمسار-سمنان باشیم

عباس آخوندی گفت: از تعاونی کامیون داران برای تامین لاستیک با ارز دولتی حمایت می کنیم.

تامین لاستیک کامیون داران با ارز دولتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی صبح یک‌شنبه وارد شهر گرمسار شده بود پس از بازدید از چند پروژه وارد فرمانداری این شهرستان شد تا با حضور در شورای اداری به مسائل مرتبط با حوزه راه و شهرسازی رسیدگی کند.

وی با ابراز اینکه بخشی از مشکلات کامیون‌داران در حوزه کاری ما نیست، گفت: اگر تعاونی آن‌ها بخواهد لاستیک وارد کند از آن‌ها با ارز دولتی حمایت می‌کنیم.

عباس آخوندی درباره بازدید از دو طرح جاده فیروزکوه به گرمسار و همچنین پروژه حرم تا حرم در گرمسار نیز تصریح کرد: این پروژه با ۷۶ کیلومتر با پیشرفت بسیار خوب مرحله زیرسازی را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم به‌زودی فاز دوم آن به سمنان متصل شود تا شاهد یکپارچگی محور قم-گرمسار-سمنان باشیم.

وی افزود: راه اصلی گرمسار-فیروزکوه نیز دارای اهمیت است چرا که می تواند نقطه اتصال کریدورهای شرق و غربی با محورهای شمالی باشد که خوشبختانه این طرح در فاز نخست شامل محدوده بنه کوه تا کبوتر دره در حال انجام است و از سوی دیگر نیز کریدور کبوتر دره-محمود آباد با هدف ارتقا سطح سرویس موجود، طراحی و در دو قطعه به پیمانکار واگذار شده است.

بازدید از پروژه حرم تا حرم گرمسار، تعریض محور ایوان کی-گرمسار، جاده فیروزکوه، کلنگ زنی پروژه تعریض جاده ایوان کی به گرمسار، بازدید از  مسکن مهر قدیم و مسکن مهرشهر جدید ایوانکی و بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه راه و شهرسازی ازجمله برنامه‌های کاری سفر وزیر راه بود.

گفتنی است وزیر راه ظهر امروز گرمسار را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

انتهای پیام / ز

جلسه شورای اداری گرمسار با حضور وزیر راه آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار