سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش روزنامه ابتکار درباره اربعین صدای کاربران را درآورد +تصاویر

کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی نسبت به گزارش توهین‌آمیز روزنامه ابتکار درباره اربعین، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ابتکار امروز گزارشی را درباره آسیب‌های بهداشتی مسافران کربلا با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر کرد که واکنش کاربران  فضای مجازی را به دنبال داشت.

خبرنگار در این گزارش درباره مراسم اربعین توضیح می‌دهد و بیان می‌کند هر سال پیش از اربعین تعدادی از دوستداران امام حسین(ع) مسیری طولانی را پیاده طی می‌کنند. آنچه سبب شده تا کاربران نسبت به این گزارش واکنش نشان دهند تعریفی است که این خبرنگار  از اربعین بیان کرده و آن را چهلمین روز درگذشت امام حسین (ع) خوانده است.

قسمتی از این گزارش  اهانت‌آمیز را در ادامه می‌توانید ببینید:

پیش از این هم  روزنامه ابتکار به مدیر مسئولی «محمد علی وکیلی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مطلبی را با عنوان «دغدغه‌های اجتماعی درباره مراسم سوگواری محرم؛ عزاداری حسینیِ حسینی»  منتشر کرده بود که در آن به ترافیک‌های شهری که دسته‌های عزاداری مسبب آن هستند، اشاره کرده و آن را دلیلی برای  تشدید مسائل  و مشکلات شهری و بهداشتی خوانده بود.

امروز کاربران فضای مجازی نسبت به گزارش منتشر شده در این روزنامه و اهانت آشکار به جایگاه  امام حسین(ع) انتقاد کردند که بخشی از پست های منتشر شده را در ادامه مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
روزنامه ابتکار خجالت بکش
عبداله
۲۲:۴۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
سلام، ننگ بر غیرتتان اهالی روزنامه ابتکار.
صفوی
۲۰:۳۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
40سال انقلاب فقط بسیجی بوده ام و افتخارم این است که امیر و امامم خمینی و خلف صالح او امام خامنه ای است . عضو هیچ حزب و گروهی هم نبوده و نخواهم بود فقط در این جمله قرآن کریم خلاصه میشود که :
کل حزب بمالدیهم فرحون . یعنی کل حزب ها به آنچه نزد خود دارند مسرورند . پیله ای دور خودشان تنیده اند و حقایق غیر از باورهایشان را نمی پسندند .
خداوند هدایتشان کند