به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،
مولف و مترجم اطلاعات حاصل از تحقیقات علمی و گردآوری شده پیرامون موضوع پیش گفته را ترجمه کرده،به بخشی از تجارب 20 ساله خود در مدیریت تجاری اشاره کرده و در کنار این ها به بررسی دقیق کارگروهی ویژه مرتبط با موضوع کتاب پرداخته است تا مطالب مکمل یکدیگر باشند.
مدل محتوای کتاب چارچوب مناسبی برای تفسیر نظریه ها و پژوهش ها در حوزه ی مراکز خرید فراهم آورده تا همه ی فعالان مراکز تجاری بتوانند اجزا و مراکز تجاری و نیاز به تناسب بین اجزا و هم تکاملی استراتژیک بین آن ها را بهتر درک کنند.
گفتنی است؛ علی میرعالی تحصیلاتش در رشته های مدیریت و مهندسی صنایع است و سوابق درخشانی در سطوح مختلف مدیریتی گروه صنعتی گلرنگ در کارنامه مدیریتی وی دیده می شود.
انتهای پیام/م