طی 4 سال اخیر؛

4 هزار بیسواد اهل کارون خواندن و نوشتن یاد گرفتند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از باسواد شدن 4 هزار نفر از افراد بیسواد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در مراسم تجلیل از سوادآموزان با اشاره به باسواد شدن 4 هزار بیسواد این شهرستان گفت: سواد آموزی این تعداد در مدت 4 سال اخیر و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان انجام شد.

وی رشد شاخص های سواد آموزی را از جمله اولویت های برنامه توسعه آموزش و پرورش عنوان کرد و بیان داشت: افزایش شاخص های زندگی اجتماعی در جامعه با سواد آموزی میسر می شود.

مزرعه سوادآموزی را سبب ایجاد جایگاه اجتماعی برای افراد دانست و تصریح کرد: سواد آموزان شهرستان کارون پس از اتمام تحصیلات نهضت خود، به موفقیت های مختلفی دست پیدا کردند که از جمله این موفقیت ها می توان به تالیف کتاب 'بازی سرنوشت ' توسط خانم نادیا عثمانی و راه اندازی کارگاه خیاطی توسط زهرا محسنیان و کسب رتبه برتر انشاء پرسش مهر سال 95 توسط  مریم رویضی پور اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون هدف از برگزاری این همایش را تقدیر و تشویق مددجویان و ترویج الگوپذیری از افراد که باسواد شدند عنوان کرد و اظهار داشت: آن ها با وجود تمام مشکلات توانستند مراحل سواد آموزی را طی نمایند.

انتهای پیام/گ

بیسوادان شهرستان کارون باسواد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.