سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرور دانش: طالبان آرزوی تسخیر مناطق هزاره جات را به گور خواهند برد

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد که طالبان آرزوی تسخیر مناطق امن هزاره جات را به گور خواهند برد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان  در نشستی با بزرگان، علما، اساتید دانشگاه و دانشجویان ولایت غزنی تاکید کرد که طالبان آرزوی تسخیر مناطق امن هزاره جات را به گور خواهند برد.

دانش تظاهرات مردمی 21 عقرب/ آبان را بهترین اعتراض مدنی و مردمی خواند و گفت: خواسته های اساسی که از سوی تظاهرات‌کنندگان مطرح شده بود همه عملی و منطقی بودند و از سوی رئیس جمهور نیز پذیرفته شده است.

صدها شهروند شهر کابل،‌ روز دوشنبه 21 عقرب/ آبان در اعتراض به حمله گسترده طالبان به ولسوالی های جاغوری و مالستان ولایت غزنی و ارزگان خاص ولایت ارزگان در مقابل ارگ ریاست جمهوری دست به تظاهرات زده و خواستار اعزام فوری نیروهای کمکی به این مناطق شدند.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان  در این دیدار تاکید کرد که طالبان تحمل مدنیت و صلح پذیری را ندارد و به همین دلیل به این چند ولسوالی امن حمله کرده است.

وی افزود: تدابیر جدی امنیتی گرفته شده و نیروهای حکومتی در امر مبارزه با طالبان قاطع و جدی است و نباید فریب وسوسه‌های عده ای را خورد که بین مردم و حکومت فاصله و بی اعتمادی ایجاد می‌کنند. حکومت تنها حامی مردم است و مردم هم باید در کنار حکومت باشند.

معاون رئیس جمهور افغانستان تأکید کرد که طالبان در برابر اتحاد و همدلی مردم مقاومت نمی توانند و دیری نخواهد گذشت که بهای سرکشی و تجاوز خود را متقبل خواهند شد و آرزوی تسخیر مناطق امن هزاره جات را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.