سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام :

تغییرات علمی، فکری و‌ رفتاری جامعه به دست آموزش و پرورش است

فرماندار تربت جام گفت: نگاه دست اندرکاران تعلیم و تربیت باید تغییرات باشد چراکه آینده کشور بستگی به تغییرات علمی، فکری و رفتاری آموزش و پرورش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:مهمترین رویکرد آموزش و پرورش درکنار تحصیل و توجه به تربیت دانش آموزان، پرورش پدران و مادران ایده ال برای آینده جامعه است.

وی افزود: رویکرد شورای پشتیبانی آموزش و‌پرورش حل مشکلات و‌چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت است.

 
غلامرضا بهرامپور مدیرآموزش و پرورش تربت جام نیز در این جلسه گفت :درحال حاضر۱۲واحدآموزشی با اعتبارات داخلی و همراهی خیرین در حال ساخت است که تعدادی ازاین مدارس آماده بهره برداری است.

وی افزود: آموزش و‌پرورش شهرستان تا الان مرکز المپیاد نداشت که با موافقت شورای پشتیبانی آموزش و پرورش مرکز المپیاد به صورت رسمی درمدارس راه اندازی می‌شود تادراین زمینه کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

بهرامپور با اشاره به شاخص‌های آموزش وپرورش اظهار داشت : یکی از شاخص‌های آموزش و‌پرورش راه انداری مرکز المپیاد است ودرسال جاری دانش آموزان این شهرستان درمسابقات خبرنگار علمی پایا که دربین کشور‌های اسلامی برگزارشدموفق شدند مدال طلای تیمی و فردی را به دست آورند.

رئیس آموزش و پرورش تربت جام تصریح کرد: امسال بیست سنداز املاک آموزش و پرورش تحصیل شده و این شهرستان رتبه دوم استان را درتحصیل اسناد به دست آورده است.

انتهای پیام//ز. ج
 


برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.