سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

امنیت خوبی با همکاری شهرستان های همجوار ملکشاهی و دهلران ایجاد شده است

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:با همکاری و تعامل مطلوب بین انتظامی دو شهرستان امنیت بسیار خوبی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ بهزاد ولیان در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:همکاری کارکنان انتظامی شهرستان های همجوار با یکدیگر برای خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم ،امنیت و آرامش،تحقق عدالت،ترویج معنویت و اخلاق اسلامی امری لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد:امروز شهرستان ملکشاهی و مناطق همجوار با شهرستان دهلران از امنیت مطلوبی برخوردار است واین امنیت حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی هر دو شهرستان و تعامل و همکاری مداوم آنها است.

در این دیدارهمچنین سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتطامی شهرستان دهلران نیز عنوان کرد:افتخار بزرگ پلیس،خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است و این مهم نیازمند تعامل و تبادل اطلاعات بین انتظامی شهرستان های همجوار است .

وی ادامه داد:ایجاد امنیت پایدار با تعامل و همکاری امکان پذیر است و تعامل نقش بسیار مهمی در کاهش جرائم و افزایش کشف جرم دارد.

انتهای پیام/ د

امنیت در ملکشاهی و دهلران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.