معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام :

موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در مأموریت ها مدیون همراهی خانواده های آنان است

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در مأموریت ها مدیون همراهی خانواده های آنان است.

موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در مأموریت ها مدیون همراهی خانواده های آنان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ جلال میرزابیگی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در جلسه هماهنگی شورای فرهنگی خانواده انتظامی استان گفت: سختی کار در نیروی انتظامی، تنوع مأموریت ها،شبانه روزی بودن تأمین نظم و امنیت ،تنها با همراهی و همدلی خانواده های کارکنان نیروی انتظامی با موفقیت به انجام می رسد.

وی از خانواده کارکنان ناجا به عنوان صبورترین و کم توقع ترین قشر جامعه یاد کرد و افزود: شکی نیست که اگر کارکنان ناجا در مأموریت های خود موفقیتی کسب می کنند این موفقیت مسیر نمی شود جز با همراهی و همدلی خانواده های آنها،که با سختی های فراوان و در اکثر مواقع به تنهایی تمام مشکلات زندگی را برعهده می گیرند و آنهارا به بهترین نحو مدیریت می کنند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در ادامه این نشست ادامه داد:در همین رابطه نیروی انتظامی برنامه های متنوع و بسته های فرهنگی متناسب با شرایط موجود را پیش بینی و در نظر است در طول سالجاری در اختیار خانواده های کارکنان قرار دهد.

انتهای پیام/ د

موفقیت کارکنان نیروی انتظامی وابسته به خانواده های آنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.