سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر در یکی از بخش های بنیاد رودکی / ساخت سرود جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام

شنیده‌ها حاکی از آن است که پولاد مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی امروز از سمت خود کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا پولاد مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی امروز دوشنبه ۲۶ آذرماه از سمت خود کنار گذاشته شد.

چندی پیش رسانه‌ها پیش بینی کرده بودند که صفی پور مدیر بنیاد رودکی در راستای قانون بازنشستگی از سمتش کناره گیری کند اما امروز  پولاد مدیر روابط عمومی کنار گذاشته شد.

علیرضا پولاد مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی درباره این خبر به خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من استعفا نکرده ام و فقط در قسمتی دیگر از بنیاد رودکی فعالیت خواهم کرد.

وی افزود: اینکه من از بنیاد رودکی رفته ام، صحت ندارد و این موضوع را تکذیب میکنم. من کارمند بنیاد هستم و به زودی در قسمتی دیگر مشغول فعالیت خواهم شد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که تولید قطعه‌ای برای حضور ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ از سوی بنیاد رودکی در هاله‌ی ابهام است؛ بنیاد رودکی اعلام کرده بود که خواننده‌ این قطعه را به زودی معرفی می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و حالا صحبت از فسخ همکاری بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال است.

باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه خبری از بنیاد رودکی به گوش می‌رسد و سرنوشت این ارگان با علی اکبر صفی پور به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/

استعفای مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.