سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

جلوگیری از قاچاق کالا در مقابل تحریم های دشمنان موثر است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: ساماندهی مرز‌ها و پیگیری جدی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز می‌تواند در مقابله با توطئه و تحریم‌های دشمنان بسیار موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین خوش اقبال شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهارداشت: متاسفانه به دلیل ساماندهی نامناسب مناطق مرزی و بازارچه‌های مرزی شاهد قاچاق کالا هستیم که امیدواریم با رفع این نواقص شاهد کاهش قاچاق باشیم.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز بحث موثری در مسیر مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان بوده و در همین راستا نیز طرح شناسایی و ساماندهی انبار‌های کالا در استان با تمام توان در حال اجراست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: پس از خروج آمریکا از برجام شاهد ناملایمات اقتصادی بودیم که در این راستا ساماندهی مرز‌ها و پیگیری جدی در حوزه قاچاق کالا و ارز می‌تواند در مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار موثر باشد.

خوش اقبال در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز یاداور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان جهاد کشاورزی در بحث شناسایی و ساماندهی انبار‌های کالا باید با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

وی در پایان سخنان خود همچنین از سازمان تعزیرات حکومتی خواست که زمان بررسی پرونده‌های قاچاق را کاهش دهند و برخورد و جریمه کسانی که در این حوزه فعالیت دارند را با مردم در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

جلوگیری از قاچاق کالا در مقابل تحریم های دشمنان موثر است

برچسب ها: برجام ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.