سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیری برای عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا انجام می شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت خراسان رضوی گفت: تدابیر لازم جهت عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا انجام و شرایط قیمتی با نظارت اتحادیه های مرتبط رصد می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب جهت عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا، موضوع در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با حضور مسئولین اتحادیه های بارفروشان میوه، آجیل و خشکبار و قنادان مشهد مطرح و بر اساس گزارش های ارائه شده به جلسه، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به اعلام مسئولین اتحادیه های بارفروشان و قنادان مشهد در خصوص تامین میوه و شیرینی مورد نیاز، تدابیر لازم اتخاذ و شرایط قیمتی نیز با کنترل و نظارت اتحادیه های مرتبط رصد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین میوه و شیرینی وجود ندارد و پیش بینی می شود در شب یلدا قیمت و فراوانی میوه وضعیت مناسبی خواهد داشت.

غفوری مقدم افزود: اتحادیه آجیل و خشکبار نیز اعلام نمود جهت کاهش قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا برنامه های خاصی تدارک دیده شده و تلاش می شود قیمت آجیل نیز تعدیل شود.

انتهای پیام//آ.ح


کنترل قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.