سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوسترهای تبلیغاتی محصول جدید Xiaomi منتشر شد +تصاویر

شرکت شیائومی به تازگی چندین پوستر از محصول جدید خود، Xiaomi Play را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که ما در فضای مجازی اطلاعاتی از جدیدترین محصول شیائومی مشاهده می‌کنیم. گاهی این اطلاعات درست و گاهی شایعه هستند اما این بار شیائومی خودش اطلاعات جدیدی از محصول خود منتشر کرده است.

شیائومی به تازگی تعدادی پوستر از محصول جدید خود که Play نام دارد و قرار است در 24 دسامبر رونمایی شود، منتشر کرده است. ما می‌توانیم در این پوسترها، گوشی جدید شیائومی را از زاویه جلو و پشت مشاهده کنیم. این پوسترهای تبلیغاتی به ما یک صفحه نمایش با طراحی ناچ قطره‌ای را نشان می‌دهند و در پشت آن نیز یک دوربین دوگانه به همراه اسکنر اثر انگشت وجود دارند.

گوشی‌ای که در این پوسترها نشان داده می‌شود، به محصولی که ما آن را به تازگی در TENAA دیدیم، شباهت بسیاری دارد. همان گوشی‌ای که طبق حدس ما Redmi 7 یا Redmi 7 Pro است. بنابراین اگر حدس ما درست باشد Xiaomi Play دارای صفحه نمایش 5.84 اینچی 2280x1080 پیکسلی به همراه پردازنده دو هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در عقب، یک دوربین 8 مگاپیکسل و باتری 3،000 میلی‌آمپری است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، Xiaomi Play در سه پیکربندی مختلف عرضه می‌شود. این پیکربندی‌ها به ترتیب « 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی» ، «6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی» و «6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی» هستند. در ضمن این محصولات در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی تولید خواهند شد.

این که آیا Xiaomi Play یک تلفن جدا از Redmi 7 است یا این که هر دوی آن‌ها برای بازارهای های مختلف یکسان خواهند بود، هنوز هم معلوم نیست. در هر صورت ما مشتاق هستیم که در 24 دسامبر متوجه این مسئله شویم.


بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی از شیائومی Play جدید مشخص شد 


انتهای پیام/

پوسترهای محصول جدید شیائومی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.