خانواده مدرن G7، محصول جدید موتورولا را ببینید +تصاویر

موتورولا به زودی اعضای سری جدید تلفن‌های هوشمند خود شامل Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 play را معرفی می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا تا چند وقت دیگر، سری جدید تلفن‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. نام این سری جدید G7 است. حداقل خانواده G7 دارای سه عضو خواهد بود، حتی یک شایعه نیز در این رابطه در فضای مجازی پخش شده است که عضو چهارمی هم برای این خانواده وجود دارد. نام‌های این چهار عضو به ترتیب Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 play است. آخرین گزینه، مقرون به صرفه‌ترین و کم قدرت‌ترین عضو خانواده سری G7 است؛ این تلفن همراه به تازگی توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (Eurasian Economic Commissio) تایید شده است. در ادامه این تاییدیه را مشاهده می‌کنید:

G7، خانواده جدید موتورولا، معرفی می‌شود +تصاویر

اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند به دست ما نرسیده است. تنها چیزی که ما از این تلفن همراه می‌دانیم این است که Moto G7 play با شماره مدل XT1952-1 از سیستم عامل اندروید پای (Android Pie) استفاده خواهد کرد. البته ما تصویر واقعی این تلفن هوشمند را دیده‌ایم و چند مورد دیگر را نیز می‌دانیم. این گوشی دارای درگاه USB-C، جک صوتی و ورودی microSD خواهد بود. اما دو مورد از ویژگی‌های Moto G7 play کمی ناراحت کننده هستند. باتری این تلفن هوشمند تنها 2820 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از دوربین یک لنزه در پشت خود استفاده می‌کند.

G7، خانواده جدید موتورولا، معرفی می‌شود +تصاویر

با توجه به شایعات پیشین، ما می‌دانیم که Moto G7 play دارای پردازنده اسنپدراگون 632 (Snapdragon 632) همراه با Adreno 506 GPU است. بر طبق اطلاعات برخی از رندرها، سری G7 طراحی ناچ قطره‌ای را معرفی خواهد کرد. اما هنگامی که به عکس‌های منتشر شده از Moto G7 Play نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این تلفن همراه با صفحه نمایش کلاسیک مستطیلی بدون هیچ برشی برای دوربین‌ها و سنسورها طراحی شده است.

اکنون باید تا زمان معرفی رسمی این سری از محصولات موتورولا صبر کنیم تا اطلاعات کامل‌تری از این گوشی‌ها داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

خانواده جدید موتورولا

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار