سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاستمداران نباید بین مردم دو دستگی به وجود آورند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز سیاستمداران ما نباید بین مردم دو دستگی به وجود آورند و بین مردم اختلاف بیندازند.

حجت‌الاسلام دشتی در مراسم ۹ دی حسینه ثارالله گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: امروز فتنه‌هایی که ظهور پیدا می‌کند که باعث ضربه زدن به انقلاب اسلامی می‌شود, بعضی از آن‌ها از طریق حکومت‌های دینی در پی ضربه زدن به دین اسلام هستند, ما باید بصیرت داشته باشیم تا ادیان نوظهور را شناسایی کنیم و گول آن‌ها را نخوریم.

وی تصریح کرد: امروز بحث‌های ضد اخلاقی و ضد دینی در جامعه ما برای ضربه زدن به انقلاب و دین ما به راه افتاده است که ما باید در برابر آن‌ها هشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز باید دشمن را بشناسیم. یکی از اشتباهاتما آن است که فکر می کنیم  آمریکا با ما دشمن نیست و این ضربه بزرگی به نظام می‌زند.

حجت‌الاسلام دشتی عنوان کرد: این قدرت دیپلماسی نیست که دشمن ما را سر میز مذاکره می‌نشاند بلکه این قدرت موشکی ما است که آن‌ها را سر میز مذاکره نشانده است؛ و از سوریه و عراق عقب نشینی کرده است.

وی یادآور شد: حقیت ۹ دی این بود که مردم در برابر فتنه راهپیمایی کردند , آن‌هایی که در راهپیمایی شرکت کردند هم از جناح چب و هم از جناح راست بودند و حماسه ۹ دی مختص گروه خاصی نبود.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید بدانیم فتنه وجود دارد. امروز گرفتار جنگ اقتصادی هستیم که این هم یک نوع فتنه است و باید در برابر این موضوع نیز مردم با بصریت و تفکر به جنگ با دشمن برویم تا بر این دشمن پیروز شویم.

دشتی افزود:سیاستمداران ما نباید بین مردم دو دستگی به وجود آورند و بین مردم اختلاف بیندازند؛ که این اختلافات در بین مردم ضربه بزرگی به انقلاب و نظام ما است و ما باید زیر سایه رهبری و پیرو راه رهبریت باشیم تا به نظام و انقلام ما ضربه وارد نشود.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما خدمت به نظام نیست بلکه خدمت به مردم و محرومان جامعه است , باید از این مردم و محرومان جامعه حمایت کنیم.

انتهای پیام/م

امروز باید دشمن را بشناسیم

 

برچسب ها: فتنه 88 ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.