حماسه ۹ دی نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:حماسه ۹ دی برای صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن خلق شد و این حماسه نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران برای حضور در صحنه و دفاع از ارزش‌های آن است.

حماسه ۹ دی نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو با بیان اینکه حماسه ۹ دی یکی از ایام ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی استبیان کرد: حماسه بزرگ ۹ دی یکی از روز‌های فراموش نشدنی اقشار مختلف با سلایق متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی، حماسه ۹ دی را روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن شناسی اقشار مختلف در سطوح گوناگون در دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همانگونه که دشمنان نقشه‌های مختلفی در راستای براندازی نظام اسلامی ایران و بعضا هم یکی پس از دیگری در درون شهرها، کوی دانشگاه تهران و خیابان‌ها طراحی کرده بودند با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی ملت ولایت مدار ایران نقشه آنان خنثی و شکست خورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه حرکت فتنه‌گران در مدت ۸ ماه عملیاتی شد، عنوان کرد: همانگونه که مردم در جنگ تحمیلی ۸ ساله مقتدرانه ایستادند و دشمن را شکست دادند در توطئه فتنه‌گران که ۸ ماه طول کشید مردم برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب و ولایت وارد صحنه شدند و از انقلاب دفاع جانانه کردند. مردم همانگونه که در طول پیروزی انقلاب اسلامی با جان و مال خود از انقلاب دفاع کردند در ۹ دی هم به همین ترتیب وارد صحنه شدند و نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی، ۹ دی ماه را یک تاریخ سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۹ دی ماه یک تاریخ سرنوشت‌ساز و حماسه‌ساز با حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف است. حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف و با حضور سلیقه‌های متعدد خلق شد؛ ملت ایران در حماسه ۹ دی همبستگی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها آن اعلام کردند.

سردار رزمجو حماسه ۹ دی را روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن شناسی اقشار مختلف در سطوح گوناگون در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/ م

۹ دی روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن‌شناسی ملت ایران است

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.