مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

حماسه ۹ دی خط بطلانی بر اندیشه‌ها و افکار باطل دشمنان نظام کشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: حماسه نهم دی خط بطلانی بر اندیشه ها و افکار باطل دشمنان نظام اسلامی کشید.

حماسه ۹ دی خط بطلانی بر اندیشه‌ها و افکار باطل دشمنان نظام کشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه شکوهمند مردم ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه، این روز را خط بطلانی بر اندیشه ها و افکار باطل دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حماسه ۹ دی را متعلق به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان سیاسی و خط فکری خاصی نیست بلکه پیوند امت با امامت و ولایت است.

وی افزود: ۹ دی پیوند شکوهمند تمام علاقه مندان و وفاداران به انقلاب اسلامی با ولایت، امامت و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در روز نهم دی مردم با گرایش‌ها و اندیشه‌های مختلف از همه جناح‌ها و طیف‌های سیاسی کشور در راهپیمایی تجدید میثاق با نظام اسلامی و ولایت فقیه و در حمایت از ارزش های اسلامی به میدان آمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت و جایگاه حماسه ۹ دی تاکید کرد: همه ما باید بپذیریم که یک امت واحد هستیم و یک دشمن واحد داریم که همان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و باید همیشه در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم آنان مواظب و مراقب باشیم و از انقلاب خویش حفاظت و حراست کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: نهم دی یک بار دیگر بهمن ۵۷ و ۱۳ آبان و دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی کرد.

انتهای پیام/پ

خط بطلانی که حماسه ۹ دی بر اندیشه‌ها و افکار باطل دشمنان نظام کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.