سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار + تصاویر

راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم غیور و ولایتمدار ساعتی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار ساعتی پیش از عرصه میدان شهدا آغاز شد.
 

مردم ولایتمدار مشهد  امروز پرشور آمده اند تا حضور با بصیرت خود را در عرصه مجاهدانه به تصویر بکشند و بار دیگر برائت خود را از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنند و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دست نشانده هایش به نمایش بگذارند.

امروز زن و مرد، پیرو جوان در خراسان رضوی با غیرت دینی و بیداری اسلامی آمده اند تا فتنه گران و فریب خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه‌ی جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی (ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشار‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌ها نخواهند شد و با بصیرت و اراده پولادین متکی بر ایمان، با دل و جان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد.
 

مردم ولایتمدار خراسان رضوی و مشهد مقدس امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یکبار دیگر وفاداری خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه اعلام می‌کنند.
 

مراسم راهپیمایی ۹ دی امروز در مشهد ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز شد و هزاران زائر و مجاور بارگاه منور امام رضا (ع) پس از طی مسیر تا حرم رضوی در رواق امام خمینی (ره) اجتماع و از برنامه‌های حرم مطهر بهره‌مند می‌شوند.
 

در مراسم اجتماع مردم در رواق امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی -سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مردم خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند

برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.