سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹ دی ریشه در ظلم ستیزی ملت ایران دارد

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: حماسه ۹ دی ریشه در ظلم ستیزی ملت ایران دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در گردهمایی بزرگداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی و حماسه ۹ دی نشأت گرفته از نهضت عاشوراست افزود: سه مرحله تکاملی انقلاب اسلامی در عاشورای سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۸۸ رخ داد.

وی با تبیین و بررسی فتنه ۸۸ تأکید کرد: حماسه ۹ دی آن سال که ریشه در ظلم ستیزی ملت ایران داشت، تجدید بیعت با ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

گنجی با بازخوانی توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر گفت: استکبار در دهه اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با ترور افراد تأثیرگذار و جنگ تحمیلی به دنبال متوقف کردن پیشرفت انقلاب اسلامی بود، اما با ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس به عقب رانده شد.

وی اضافه کرد: در دهه دوم از عمر انقلاب اسلامی نیز دشمن با استفاده از تحریم‌ها، نفوذ فرهنگی و جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود که این توطئه نیز با هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی شد.

گنجی ادامه داد: دشمن، از دی‎ماه سال گذشته و با تمرکز بر فشار روانی و اقتصادی، به دنبال ایجاد نارضایتی، ناامیدی، سردرگمی و بی ثباتی در کشور و قرار دادن مردم در دوراهی انقلاب اسلامی و معیشت است، اما ملت ایران در طول چهل سال اخیر نشان داده‌اند که با بصیرت خود در برابر تمامی توطئه‌های دشمن، مقاومت و ایستادگی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره در مقابل آمریکا و ایادی استکبار پیروز است، یادآور شد: برجسته کردن فساد در کشور از دیگر توطئه‌های دشمنان و منافقین بویژه با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

گفتنی است: گردهمایی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و نهمین سالگرد قیام مردمی علیه فتنه ۸۸، با عنوان «تجلی بصیرت و میثاق با ولایت»، امروز یکشنبه ۹ دی ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شد.

شرکت کنندگان در پایان و در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محکومیت فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف علیه نظام اسلامی، از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه بوعلی سینای شهرکرد راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ن

یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.