تظاهرات یوم الله ۹ دی در شهرکرد برگزار شد

تظاهرات یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرکرد برگزار شد.

آغاز تظاهرات یوم الله ۹ دی در شهرکردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تظاهرات حماسی یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و نهمین سالروز قیام مردمی ملت ایران علیه فتنه ۸۸، صبح امروز یکشنبه ۹ دی ۹۷ با حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی در شهرکرد برگزار شد.

شعار این تظاهرات «۴۰ سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» بود که پس از گردهمایی بزرگ ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، و  در مسیر مصلا تا چهارراه بوعلی سینای این شهر برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر منافق»، وحدت و یکپارچگی خود در دفاع از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و با قرائت قطعنامه ۵ بندی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ص

یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.