شهرکرد؛

همایش بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه‌ 9 دی

همزمان با یوم الله 9 دی، همایش «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه‌ نهم دی‌ماه» در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش گرامیداشت یوم الله 9 دی با عنوان «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه‌ نهم دی‌ماه» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و مسئولان استانی، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برنامه به تشریح ابعاد و اهداف فتنه 88 و حماسه 9 دی پرداخت.

شرکت کنندگان در این برنامه با شعارهای کوبنده «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» اقدام فتنه گران را محکوم کردند.

در پایان این برنامه از فعالان در زمینه بصیرت افزایی و تبیین ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی شامل صدا و سیمای استان، سپاه قمر بنی هاشم (ع)، مساجد جامع و فاظمه زهرا (س) و هیئات مذهبی یا زهرا (س)، عاشقان ولایت و انصار المهدی (عج) شهرکرد و همچنین شهرداری شهرکرد و مجمع امور صنفی استان به عنوان 2 مجموعه پشتیبانی کننده برنامه های ستاد بزرگداشت 9 دی تقدیر شد.

از چهارم تا دهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

روز 9 دی ماه نیز به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ 8 دی ماه سال 88 با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.