سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امدادخراسان رضوی؛

افزایش ۲۴ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمک‌های مردمی به این نهادافزایش ۲۴ درصدی در ۹ ماه ابتدای سال جاری داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کمک‌های مردمی در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد را نشان می‌دهد و در این مدت میزان مشارکت نیکوکاران بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان بوده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان جمع شد.

وی تصریح کرد: مردم خراسان رضوی در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان صدقات، بیش از ۳۴ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان برای ایتام و محسنین، بیش از ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زکات و بیش از ۴۹ میلیارد تومان در دیگر سرفصل‌های کاری کمک به نیازمندان واریز کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: میزان رشد کمک مردم به کمیته امداد در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶، در صدقات ۶ درصد، در اکرام ایتام ۵۱ درصد، در زکات ۲۱ درصد و در دیگر سرفصل‌های کمک به نیازمندان ۱۹ درصد بوده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.